آموزش دیجیتال مارکتینگ ویژه بازاریابان

ما در این صفحه به سوالات زیر پاسخ میدهیم :

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟

برای تعریف دیجیتال مارکتینگ باید ابتدا به صورت مجزا بازاریابی و دیجیتال را تعریف کنیم :

تعریف بازاریابی : برای تعریف بازاریابی باید به سوال زیر پاسخ داد :

وظیفه واحد بازاریابی و بازاریاب چیست ؟

وظیفه اول بازاریاب ایجاد رابطه با مشتری است.

وظیفه دوم بازاریاب مدیریت ارتباط ایجاد شده است تا این ارتباط سودآور شود.

پس بازاریابی یعنی ایجاد و مدیریت رابطه سودآور با مشتری

تعریف دیجیتال : معمولا دیجیتال در مقابل آنالوگ قرار میگیرد یعنی تکنولوژی جدیدتری نسبت به آنالوگ است – زبان دیجیتال ، زبان صفر و یک یا زبان کامپیوتر است  در حال حاضر ابزارهای دیجیتال زیادی در اختیار بازاریابی قراردارد

تعریف بازاریابی دیجیتال : با توجه به تعاریف فوق بازاریابی دیجیتال یعنی هر ایجاد و مدیریت رابطه سود آوری که با ابزارهای دیجیتال و اینترنت انجام شود در دسته بازاریابی دیجیتال قرار میگیرد.

مثال :

  1. بازاریابی با موبایل یا موبایل مارکتینگ و اپلیکیشن مارکتینگ mobile marketing – app marketing
  2. بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشال مدیا مارکتینگ social media marketing
  3. بازاریابی با تلفن اینترنتی یا تلفن تحت شبکه Voip marketing
  4. تبلیغات در سایتهای تبلیغاتی
  5. تبلیغات در موتورهای جستجو
  6. سئو و بهینه سازی رتبه سایت در موتورهای جستجو و …

به عبارتی  وقتی از ابزارهای دیجیتال و اینترنت برای اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده شود ، بازاریابی دیجیتال انجام شده است.

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ویژه بازاریابها  چه کمکی به کسب و کار ما میکند ؟

هر کسب و کاری لازم دارد با توجه به تغییرات بازار – رقبا – مشتری – تکنولوژی و … به روز شود و تغییر کند.

پس لازم است واحد بازاریابی هر کسب وکاری هم به روز شود و ارتقا پیدا کند. لازم است کارمندان آموزش ببینند تا بتوانند از علوم و ابزارهای جدید برای پیشبرد اهداف شرکت استفاده کنند.

نکته : برون سپاری محض در این مورد فقط برای شما هزینه بر خواهد بود یا در بهترین حالت موقتی خواهد بود.

نکته : باید علم بازاریابی دیجیتال در کسب و کار شما بومی شود و موارد خاص را با علم و چشم باز برون سپاری کنید.

در واقع در فرایند به روزرسانی باید :

  1.  مدیران مربوطه به روز شوند
  2. کارمندان مربوطه و بازاریابها به روزشوند
  3. کارمندان متخصص به تیم بازاریابی اضافه شوند
  1. باید بدانیم نمیتوان صرفا با روشهای سنتی و تفکرات سنتی در عصر جدید پیشرفت کرد
  2. با این کار باب های جدیدی به روی کسب و کار شما باز خواهد شد – مشتریان و درخواستهای سودمند زیادی به سوی شما روانه خواهد شد
  3. با توجه به افزایش رقابت در بازار لازم است بازارهای خود را گسترده کنید و در محیط بیشتری در دسترس مشتریان قرار بگیرید
  4. با این روش رقبا را با مشتریان تنها نمیگذارید و به عرصه رقابت اینترنتی وارد میشوید
  5. بازاریابی سنتی و مدرن را هوشمندانه تلفیق میکنید و فقط به روشهای سنتی بسنده نمیکنید
  6. با این کار میتونید از ابزارها و روشهای متعدد بازاریابی خودکار که کاملا هوشمندانه و به صرفه است استفاده کنید
  7. به کارمندان خود انگیزه میدهید تا راههای جدید را امتحان کنند و سودآوری را افزایش دهند
  8. و …

به نظر دلایل فوق برای همه کافیست !

در صورت تمایل به مکالمه و مباحثه در مورد موضع فوق میتوانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید ، با شما تماس خواهیم گرفت :

در بین این همه دوره آموزشی کدام دوره مناسبتر است ؟

دوره آموزشی شفاپور چه مزایا و برتری هایی دارد ؟

  1. سرفصل ها با توجه به نیاز و میزان آشنایی شرکت کنندگان قابل تغییر است
  2. کلاسها ویژه یک کسب و کار برگزار میشود و عمومی نیست
  3. سعی میشود مثالها و نمونه های خوب و بد در زمینه کاری کارفرما ارائه شود
  4. زمانبندی کلاسها با توافق طرفین انجام میشود تا به ساعات کاری کارمندان لطمه وارد نشود و تداخلی ایجاد نکند
  5. مدت دوره کوتاه اما کاملا پر مغز است
  6. هر جلسه تمرین دارد و هر تمرین به رشد کسب و کار کمک میکند
  7. شفاپور ، تجربه بازاریابی سنتی و مدرن را به مدت 10 سال دارد
  8. شفاپور تجربه مدیریت دارد و مشکلات مدیران را درک میکند
  9. شفاپور تجربه اجرای دیجیتال مارکتینگ و مشاوره بازاریابی به بیش از چهارصد کسب و کار را دارد
  10. دروه های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین قابل اجرا است
  11. اساتید با سواد و با تجربه ای برای تهیه محتوای آموزشی ارزشمند و به روز در تیم شفاپور حضور دارند

سرفصل دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

سرفصلدقیقا چه چیزی یاد میگیرم ؟  ( به تمام سوالات زیر پاسخ میدهیم همراه با مثال و تمرین )
اصول بازاریابی نوینآیا اصول بازاریابی سنتی و نوین با هم متفاوت است؟
اشتباهات و خطاهای من در بازاریابی چیست ؟
دیجیتال مارکتینگ

تعریف دقیق دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
راه های واقعی افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
کدام روشها و ابزارها مناسب کسب و کار ما است ؟

وب سایتچطور وابستگی به طراحان سایت را به حداقل برسانم ؟
چطور خودم وبسایتم را مدیریت کنم ؟
چطور میتوانم چیدمان سایتم را تغییر دهم و صفحات سایتم را طراحی کنم ؟
نکات مهم در مدیریت فروشگاه اینترنتی چیست ؟ و …
افزونه هاچطور میتوانم امکاناتی به سایتم اضافه کنم که فروشم را ارتقا دهد ؟
افزونه های کاربردی ویژه بازاریابی و فروش کدام است ؟
و …
اینستاگرامچه محتوایی برای اینستاگرام تهیه کنم که فروشم افزایش یابد ؟
چطور از رقبا برای ارتقاء پیجم استفاده کنم ؟
الگوریتمهای اینستاگرام چیست ؟
کجا تبلیغ کنم ؟
روشهای عملی به اکسپلور رفتن چیست ؟
چطور پیجم رو حرفه ای آنالیز کنم ؟
برای تولید محتوا ایده ندارم ، چکارکنم ؟
چرا پیجم سودآوری ندارد ؟
و …
بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسیچطور محتوایی تولید کنم که بی وقفه برای من بازاریابی کند ؟
تکنیک های بازاریابی محتوا چیست ؟
فرمول نوشتن تبلیغات موثر چیست ؟
قالب ها و چک لیست های تولید محتوای بازاریابانه چیست ؟
و …
بازاریابی گوگل و سئوچطور میتوانم گوگل را به بازاریاب خودم تبدیل کنم ؟
چطور بدون دانش برنامه نویسی و سئو مثل یک سئوکار حرفه ای رتبه سایتم را در گوگل ارتقاء دهم ؟
قوانین و دستورالعمل های گوگل چیست ؟
بهترین استراتژی های سئو 2022 چیست ؟
و…
آنالیز و تحلیلچطور میتوانم رفتار مشتریان را  در سایتم آنالیز کنم ؟
مشتریان من کدام صفحه را دوست دارند و از کدام صفحه و محتوا خوششان نمی‌آید؟
کدام تبلیغ من موثر بوده و بودجه تبلیغاتم را صرف کدام کمپین تبلیغاتی کنم ؟
چطور با استفاده از ابزارهای آنالیز و تحلیل رقبا را به اهرم خودم تبدیل کنم ؟
و…
تبلیغات گسترده اینترنتیچطور با استفاده از ابزارهای همکاری در بازاریابی، فروشم را افزایش دهم ؟
در چه سایتهایی تبلیغ کنم ؟
چطور با یک تیر دو نشان بزنم ؟ هم تبلیغ کنم هم سئوی خوبی انجام دهم ؟
و…
وفادارسازی مشتریانچطور میتوانم مشتریانم را وفادار کنم ؟
نکات کاربردی و ایده های مدیریت ارتباط با مشتریان چیست ؟
قوانین و قواعد بازاریابی دیجیتال در ایرانقوانین ایران چه فرصتهایی برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرده است ؟
چطور نماد اعتماد الکترونیک بگیرم ؟
و …
چند روش زود بازدهروشهای زودبازده در دیجیتال مارکتینگ کدام است ؟
و …

 

این دوره مناسب چه کسب و کارها و افرادی است ؟

  • این دوره آموزش مناسب تمام کسب و کارهایی است که برنامه ای برای آینده دارند.
  • این دوره برای تمام بازاریابها – دیجیتال مارکتر ها – آی تی من ها – فروشنده ها و مدیران کسب و کارهای خویش فرما طراحی شده است.

در پایان دوره بازاریابان میتوانند :

  1. محتوا و تبلیغی بنویسند که بی وقفه سود آور باشد
  2. از روشهای نوین بازاریابی نهایت استفاده را کرده و بازاریابی یکپارچه انجام دهند
  3. از وب سایت به عنوان ابزار حرفه ای بازاریابی استفاده کنند
  4. رتبه وب سایت را در گوگل ارتقاء دهند (سئو)
  5. تبلیغات گسترده اینترنتی را به صورت حرفه ای انجام دهند
  6. از ابزارها و روشهای جدید برای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده کنند
  7. تحقیقات بازاریابی آنلاین انجام دهند
  8. رفتار مشتریان را آنالیز و مسیر صحیح تبلیغات را با ابزارهای حرفه ای بشناسند
  9. در شبکه های اجتماعی به شکل اصولی بازاریابی کنند
  10. رقبا را آنالیز و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کنند
  11. در گوگل تبلیغ کنند
  12.  CRM و Remarketing را بهتر اجرا کنند
  13. روش های سنتی و نوین بازاریابی را ماهرانه تلفیق کنند

مدت زمان دوره چقد راست ؟

سعی شده این دوره آموزش کوتاه مدت طراحی شود تا در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه حاصل شود :

این دوره آموزشی در پنج هفته به اتمام میرسد

20 ساعت

10 جلسه دو ساعته

هر هفته دو جلسه

هر جلسه دو ساعت

 

 

با توجه به سرفصل های انتخابی و درخواست کارفرما ممکن است زمان دوره بیشتر شود

برای ثبت نام و درخواست هزینه دوره آموزشی فرم زیر را تکمیل کنید ، بلافاصله هزینه دوره با توجه به تعداد افراد شرکت کننده حضوری یا آنلاین بودن برای شما ارسال خواهد شد.