دوره های آموزشی با سرفصل های انتخابی

اکثر اوقات با توجه به نیاز کارفرما و درخواست وی سرفصل ها ویژه آنها طراحی میشود

پیشنهاد ما هم همین است ، برای این امر لازم است حداقل یک الی دو جلسه برای نیازسنجی وقت گذاشته شود ، در این جلسات عوامل زیر بررسی میشود

  • بررسی درخواست و نیاز کارفرما در زمینه مربوطه
  • مقدار توانایی و شناخت شرکت کنندگان از مباحث مربوطه
  • مقدار پیشرفت مجموعه کارفرما در زمینه مربوطه
  • شناسایی ضعف و قوت کارفرما در زمینه مربوطه
  • علاقه – استعداد و توانمندی شرکت کنندگان در زمینه مربوطه
  • پس از انتخاب سرفصل ها ، مدت و هزینه دوره مشخص میشود

1

در مرحله اول سعی ما بر این است با توجه به درخواست کارفرما ، متوجه شویم کسب و کار مربوطه به چه علوم و توانمندی هایی نیازمند است ، تا بتواند کسب و کار خود را توسعه و فروش را ارتقا دهد همزمان درخواست اولیه کارفرما بررسی میشود مثلا ممکن است یک شرکت از نظر نیرو و توانایی های بازاریابی و تبلیغات قوی باشد اما در سیستم سازی و برنامه ریزیِ بازاریابی، نیاز به آموزش داشته باشد یا ممکن است مجموعه ای با توجه به شرایط و منابع انسانی به راحتی بتواند با آموزش های لازم ، علم سئو و بازاریابی شبکه اجتماعیِ اینستاگرام را در کسب و کار خود بومی کند و کسب و کار خود را از این طریق توسعه دهد و ….

2

در مرحله دوم سعی میکنیم متوجه شویم که شرکت کنندگان تا چه حد به مطالب دوره های آموزشی مربوطه آشنا هستند. این به ما کمک میکند تا سطح محتوای دوره را مشخص کنیم. در واقع یکی از مزیای این دوره این است که مطالب متناسب با افراد تنظیم میشود. گاهی اوقات لازم است محتوای حرفه ای به زبان ساده و کاملا کاربردی ارائه شود

3

در مرحله سوم بررسی میکنیم که مجموعه مربوطه تا چه حد در اجرای کار پیشرفت داشته ، و آیا مسیری که طی کرده صحیح است یا خیر ؟! مثلا اگر مجموعه مربوطه در زمینه بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام خوب عمل میکند ، نیازی نیست این سرفصل آموزشی به مطالب اضافه شود

4

در مرحله چهارم به بررسی نقاط قوت و ضعف کار و کسب مربوطه میپردازیم ، در این مرحله ضعف ها و قوتها در بخش مدیریت و برنامه ریزی و طراحی و اجرا بررسی میشود. سعی میکنیم با انتخاب سرفصل آموزشی صحیح ضعف ها را پوشش دهیم ، ممکن است مدیران و کارمندان با توجه به ضعف های شناسایی شده نیازمند دوره های آموزشی مجزا باشند.

5

در مرحله پنجم بررسی میشود که شرکت کنندگان علاقه و استعداد لازم را برای سرفصل های انتخاب شده دارند؟ ما بر این باوریم که اگر کسی به زور و یا از روی ناچاری در بهترین دوره های دنیا شرکت کند نمیتواند بازدهی مناسبی داشته باشد از این رو در این بخش دقت میکنیم که افراد شرکت کننده مناسب این دوره باشند. اگر متوجه شویم شخص انتخاب شده توانایی یا استعداد لازم را ندارد به کارفرما اطلاع میدهیم تا حتما شخص دیگری برای این کار انتخاب کند. زیرا این دوره ها برای باز کردن گره های کسب و کار طراحی شده ، دوست نداریم شخصی با عدم علاقه و توانمندی در کلاسهای ما شرکت کند و در انتها نتواند برای کارفرمای خود سودآوری داشته باشد.

در صورت نیاز و درخواست کارفرما میتوانیم در مصاحبه استخدام کارمندان علاقه مند و با استعداد کمک کنیم

6

 در مرحله ششم سرفصل های انتخاب شده دسته بندی میشود. ممکن است موضوعاتی جامانده باشد یا سرفصلی که پیش نیاز یا هم نیاز است، توسط مدرس به این دوره اضافه شود. در این مرحله تعداد جلسات مشخص شده ، زمان ، مکان و اساتید کلاسها تعیین میشود. در انتها هزینه و نحوه پرداخت مشخص میشود

بعد از تکمیل فرم زیر میتوانید فهرست مطالب دوره آموزشی را جهت انتخاب سرفصل ها دانلود کنید

شما میتوانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید ، بعد از بررسی های لازم با شما تماس خواهیم گرفت

حداکثر زمان لازم برای بررسی 24 ساعت است

بنا به دلایل مختلف من جمله سواستفاده رقبا ریز فهرست مطالب در حضور کارفرما اراائه خواهد شد به طور مثال آموزش سئو شامل 30 سرفصل است

اما برای آشنایی کلی با سرفصل ها میتوانید موارد زیر را بررسی و انتخاب نمایید

فهرست :

  • آموزش مبانی بازاریابی نوین
  • آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش بازاریابی محتوا
  • آموزش تبلیغ نویسی
  • آموزش بازاریابی اینستاگرام
  • آموزش سئو
  • آموزش مدیریت محتوا و صفحه سازی سایت با وردپرس
  • آموزش تبلیغ در گوگل
  • آموزش تبلیغات در سایتهای تبلیغاتی تخصصی و عمومی
  • آموزش طراحی وب سایت با وردپرس
  • آموزش فتوشاپ
  • آموزش پریمیر
  • آموزش تلفیق بازاریابی سنتی و مدرن
  • آموزش انتخاب نام برند
  • آموزش تحقیقات بازاریابی آنلاین
  • آموزش سیستم سازی در کسب و کار
  • آموزش تحلیل مسائل کسب و کار
  • آموزش آنالیز کمپین های بازاریابی اینترنتی و تحلیل رفتار بازدید کنندگان سایت
  • آموزش تحقیقات بازاریابی صادراتی
  • آموزش راه اندازی واحد بازاریابی دیجیتال
  • آموزش توسعه فروش با روشهای همکاری در بازاریابی و فروش
  • آموزش ایده پردازی
  • آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
  • آموزش مخاطب شناسی و نیازسنجی