به کارفرما کمک کنیم واحد بازاریابی خود را به روز کند
این واحد را راه اندازی کند
علم بازاریابی نوین را در کسب و کار خود بومی کند
از ابزارهای نوین برای توسعه کسب و کار و بازاریابی استفاده شود
مسائل مدیریت بازاریابی حل شود
ذهن مدیر خلوت و متمرکز شود
سیستم سازی در بازاریابی اجرا شود و مسائل طبق برنامه های از پیش تعیین شده حل شود
بازاریابی هوشمند و خودکار جای بازاریابی ها و تبلیغات سنتی کم بازده را بگیرد
هزینه های کارفرما کم شود و درآمدهای آن افزایش یابد
خدمات مشاوره بازاریابی و تبلیغات نوین به دو شکل زیر انجام میشود :
1- مشاوره موردی :
این نوع مشاوره برای مسائلی است که میتوان در زمان کوتاهی به آن رسیدگی کرد و در طی یک یا چند جلسه مشکل حل خواهد شد
البته در این جلسات اگر مسئله ریشه ای باشد و بررسی آن و راه کارهای آن نیاز به وقت ، زمان و همکاری بیشتری داشته باشد ، توصیه میشود از مشاوره های بلند مدت استفاده شود
2- مشاوره بلند مدت :
مدت زمان این قرارداد حداقل یکسال است و از مزایای آن میتوان به موارد فوق اشاره کرد :
1- مشاور در جریان تمام مسائل کسب و کار قرار میگیرد و مشاوره های وی واقع گرایانه و در حد منابع مجموعه خواهد بود
2- یک برنامه منظم برای حل مشکلات ایجاد خواهد شد
3- برنامه بازایابی دیجیتال مناسب کسب و کار مربوطه با کمک مشاور طراحی خواهد شد
4- کارمندان بازاریاب و دیجیتال مارکتر با آموزش و راهنمایی ایشان کار خواهند کرد
5- گزارشات کارمندان دیجیتال مارکتر توسط مشاور بررسی خواهد شد
6- گزارشات پیشرفت توسط مشاور به کارفرما ارائه خواهد شد
7- علم مربوطه در کسب و کار بومی میشود تا با رفتن کارمندان یا اتمام قرارداد مشاور ، کسب و کار با قوت قبل پیشروی کند
8- آموزش های مدیریتی لازم، به مدیران مجموعه ارائه خواهد شد
9- مشاوره های لازم در زمینه تلفیق بازاریابی سنتی و مدرن ارائه خواهد شد
10- مشاور به عنوان عضوی از تیم کسب و کار مربوطه هر هفته یک جلسه در محل کار کارفرما حاضر خواهد شد
11- کمک به راه اندازی وب سایت و کمپین های بازاریابی اینترنتی
12- کمک به سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو